Wednesday, April 14, 2010

LAGI WALL DECO

Ingat lagi tak? Aritu SIL aku belikan 4 design wall deco kan? dan aku cuma baru lekatkan dua design. Satu di master bedroom dan satu lagi di ayra's corner. Kalau tak ingat design stiker tu, bleh klik sini.

Tadi aku lekatkan lagi 2 design yg balance tu. Seperti yang korang semua maklum, rumah sewa aku nih cuma rumah teres setingkat. Dan ruang yang ada tak banyak. So, aku takmo serabut sangat dengan dinding ni stiker, dinding tu stiker. Kali nih aku decide letak kat bilik tengah merangkap bilik solat merangkap bilik tetamu merangkap bilik stor. Brapa banyak merangkap daaaa.

Aku tengok dinding kat jam oval nih cam kosong ja (walaupun bawah jam tu dah jadi mcm stor). Nampak la berseri sket.

Dan yang lagi satu aku lekatkan di ruang dapur. Rumah comel, so, dapur pun comel je. Washing machine aku nih tepi area dapur. Ok la kot kan?

Janji cantik mata aku memandang (walaupun ada yang aku lekat senget). Perasan tak? Semua 4 design yang ada kat rumah aku nih, kaler merah nak ke'pink' sket kan? Hmmmm....

pssstttt, nampak tak watermark baru aku? =)


8 comments:

  1. Anonymous6:25 PM

    ish lawa la..geramnye tengok

    ReplyDelete
  2. cantiknyer..

    tu lah mmg perasan watermark tu.. camne buatnyer?..font tu pun cantik lah kak ros..

    ReplyDelete
  3. nana: gi la cari nana, then lekat kat umah baru tu...mesti lawa...

    ReplyDelete
  4. min: tima kasih...nih semua gara2 tgk entri wall deco min la...trus cari sampai jumpa...

    watermark tu kak ros pakai photoscape... actually tgh cari method nak satukan semua benda tu (tulisan n corak2 tu) sebab skrg nih letak satu2.... corak tu ambik kat simbol jer...hehehehe

    ReplyDelete
  5. cantik nyer..! i like!

    ha.. mmg perasan watermark baru tu. sayer ni pun tgk duk carik2 nk wat watermark baru utk gambar2 kt blog tu. sangat x cantik watermark ku skrg.. huhu..

    ReplyDelete
  6. ann: i like it too... menyerikan rumahku yang kurang berseri nih...

    selamat mencari idea buat watermark baru =)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails