Tuesday, April 06, 2010

RAFIQIN DARWISY... APA DOSA DIN BERAMBOI KAT KO?

Astaghfirullah.... beristighfar panjang bila terbaca pasal nih kat FB....
Ada jugak manusia mcm nih....
Mengutuk orang yang dah mati sesuka hati...
Bukan tu saja, mempermain2kan ayat suci Al-Quran...
Btoi ka budak ni yang buat semua nih?
Atau ada org yang mempergunakan nama dia untuk melakukan semua benda tak berpekdah nih???
MasyaAllah... patut kita mendoakan kebahagiaan arwah di sana...
Bukannya menghina sebegini rupa...

Kita sendiri pun taktau bila ajal kita akan sampai...
Banyak2lah beribadat dik, bukannya byk2 mengutuk org yang dah mati tak bertempat...
Tentu mak pak adik nih sedih kalau tau anak depa jadi mcm nih...
Jauhkanlah zuriatku dari perbuatan mcm nih...
Nauzubillah....

Semoga roh arwah Din Beramboi ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman... Al-fatihah...

13 comments:

  1. tu la pasal..
    teruk btul budak ni
    dh macam org takde agama
    istighfar panjang baca apa yg die tulis
    ntah la budak2 ni, al-fatihah pun nak dibuat main2

    ReplyDelete
  2. nauzubillah.. bc kat wall dlm fb dia, mcm tak brapa nak insaf lagi.. moga2 dia bertaubat cpt2

    ReplyDelete
  3. Nad: btol tu, mcm org tak beragam... main2 kan ayat suci Al-Quran plak...

    ReplyDelete
  4. Wan: mari kita sama2 berdoa moga2 dia cepat insaf dan bertaubat...

    ReplyDelete
  5. bawalah bertaubat, tak baik kutuk org yg dah pergi...nasib kita pun belum pasti lagi mcmane.

    ReplyDelete
  6. nieda: btol tu... baik budak nih gi beribadat sebab nasib dan ajal sendiri pun tak tentu lagi mcm mana...

    ReplyDelete
  7. dah buat enry ni semalam
    dah godek2 fb rafiqin ni
    mmg dia bukan budak
    dia saje ltak gambar budak mana ntah
    pastu saje tulis umur 14 tahun
    tipu je semua tu
    kalau ikut dari segi penulisan dia tu
    yang dia malaikat yang diturunkan tuhan bla..bla..kata2 dia tutak menggambarkan dia seorang budak
    tak logik budak form 2 bole tulis kata2 mcm org besar tu

    ReplyDelete
  8. nana: ros ada baca kat blog nana semlm tapi x tinggal jejak pun... tapi tak tahan sangat tu yg buat entri kat sini plak... tu lah, ros pun rasa mcm tu... x mgkinbudak form 2 bleh buat mcm tu plus rasanya dia bukan muslim...

    ReplyDelete
  9. cidah: bukan truk dah nih... tahap kritikal nazak dah nih...

    ReplyDelete
  10. nama dia tak mencerminkn diri langsung..huhu

    ReplyDelete
  11. diyana: kak ros rasa tu bukan nama btoi dia...dia pakai nama org lain...

    ReplyDelete
  12. teruknyer..kutuk2 org dah mati.. pe yg dia dapat? dapat nama kot.. jd glamor lepas kutuk2 gitu.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails