Tuesday, April 13, 2010

JELAJAH BLOG IBU OLEH BEN ASHAARI

Ben Ashaari, otai blogger buat satu segmen baru iaitu Jelajah Blog ibu...
Aku rasa ini adalah satu inisiatif yang baik untuk para bloggermums berkenalan antara satu sama lain selain dari melalui Momsbloggerplanet dan lain-lain...

APA YANG PERLU ANDA BUAT IALAH ;

1 ) HEADER blog BEN ASHAARI - DONE

2) linkkan ke entri ini - DONE

3) cerita serba sedikit mengenai blog anda ... itu akan membantu promosi blog anda...

"CERITA-CERITI IBU AYRA", blog yang saya gunakan sebagai medium untuk saya menyimpan cerita-cerita berkaitan dengan diri saya, keluarga saya dan apa saja yang berlaku di sekeliling saya. Cerita utama dah tentu tentang progres anak dara saya yang sorang tu, Ayra. Dengan harapan, satu hari nanti dia akan membaca dan menjadi segala tulisan saya blog ini sebagai kenang-kenangan. Selain itu, saya juga suka berkongsi resipi masakan dengan rakan-rakan blogger. Kadangkala terselit info2 kekeluargaan dan juga sesekali cerita berkaitan artis dan isu semasa. Saya berharap, dengan adanya segmen Jelajah Blog Ibu ini, saya dapat menambah ramai lagi kenalan di kalangan ibu-ibu semua. Dengan itu, kita dapat berkongsi cerita dan mungkin berkongsi ilmu yang akan menguntungkan kita bersama.

4 ) dari mana anda tahu mengenai SEGMEN JELAJAH BLOG IBU ini...

Dari beberapa blog ibu-ibu yang lain seperti DiariUmmi dan Keluarga Mifzal Arsyad.

4 comments:

  1. huhu,,nak join jgklah nnt..
    selamat di review yer kak ros :)

    ReplyDelete
  2. min: join min, leh tambah kenalan di kalangan bloggermums... tak sabar nak tunggu direview...

    ReplyDelete
  3. salam ziarah dari blog ben :)

    berguling2 jap kat blog ni...hehe

    ReplyDelete
  4. azrul hisham: thanx sudi singgah, guling baik2 ya, lama2 pun xpa tp jgn sampai luka...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails