Friday, April 23, 2010

AYRA & OTROMEN

Haaaa....Ayra minat otromen???? Kalau dia lelaki, aku tak kisah. Tapi dia perempuan. Sepatutnya minat barbie doll ke, barney ker, minnie mouse ke. Nih otromen yang dia minat. Sampaikan dia boleh buat gaya 'fire' otromen tu tau tak. Kalau ada citer otromen kat tv, ayra takkan berganjak sampai citer tu habis. Dan jangan la ada sesapa yang nak gi tukar channel. Alamatnya jerit satu taman dengaq suara dia tu.

Tapi setakat tu ja la, bukannya fanatik sampai nak suh aku belikan patung otromen dan segala mcm menan otromen tu. Tapi aku masih tak puas hati, mcm mana la dia bleh tau tu otromen. Sebab rasanya kat rumah tak penah kami ajar pun pasal otromen nih. Sebab aku tak bapa suka gaya 'fire' dia tu yg ala2 tanda s***b.

Takpalah, skarang nih dia kecik lagi. Nanti bila dia dah besar sket, aku akan explain pasal gaya 'fire' tu. Sekarang biarlah dia buat apa yang dia suka, asalkan dia bahagia. Aku pun bahagia. Lagipun dia bukannya tau apa2.

Muka 'ayu' macam nih pun minat otromen. ishhh, ishhh, ishhhh.....

4 comments:

  1. Anonymous5:56 PM

    ros..ayra sama la mcm damia
    dia lebih suka mainan budak2 lelaki
    mcm kete, lori, helikopter

    tpa lately ni baru nampk dia suka main barbie tu kita bli barbie kt dia.& nk tido skang ni nk peluk bear

    ingtkan damia je gitu ayra pon suke ek main menan budak2 laki

    ReplyDelete
  2. ayra cuma minat otromen nih jerk... cuma teruja sket sebab dia siap bleh buat gaya 'otromen' tu... padahal kami x penah ajar pun...toys semua dia minat yg gegirl mcm bear, masak-masak...barbie doll je takde dlm koleksi lagi...

    ReplyDelete
  3. sekrg ni sikecik akak suka sgt tgk citer baru kat astro ceria, MISI YAYA. kalo dah start tgk cita tu, melangut sakan kat depan tv

    ReplyDelete
  4. kak suzi: ros x penah tgk ceta tu, tambah la ayra... rasanya kalau dia tgk, mesti dia suka... budak 'yaya' tu comey... rambut straighten mcm gegirl...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails