Friday, April 16, 2010

TERIMA KASIH BEN ASHAARI

Terima kasih banyak di ucapkan kepada en Ben Ashaari yang dah terjah blog yang tak seberapa nih melalui Segmen Jelajah Blog Ibu. kalu sekali pandang, muka en Ben nih mcm Jimmy Shanley ex-pengacara trek selebriti tu kan? Dua kali pandang macam Yusry KRU pun ada. Kalau tak caya, cuba korang belek header blog en Ben yang ada gambaq dia nih.

Kan? Ada iras kan? Sekali nak diucapkan terima kasih, thank you, gracias, merci dan apa saja ucapan sebab sudi jelajah blog Cerita-Ceriti Ibu Ayra nih.

Petikan entri blog En Ben tentang blog aku

Jelajah Blog IBU : Cerita ceriti Ibu Ayra

Aku nak petik kata kata empunya blog ni ..

" Aku rasa ini adalah satu inisiatif yang baik untuk para bloggermums berkenalan antara satu sama lain selain dari melalui Momsbloggerplanet dan lain-lain..."

Aku rasa semua blogger yg bergelar ibu patut g join MOMSBLOGGERPLANET .. camana nak join ? korang tanya otai otai MOMSBLOGGERPLANET .. ada banner diorg kat blog tu ..

"CERITA-CERITI IBU AYRA", blog yang saya gunakan sebagai medium untuk saya menyimpan cerita-cerita berkaitan dengan diri saya, keluarga saya dan apa saja yang berlaku di sekeliling saya. Cerita utama dah tentu tentang progres anak dara saya yang sorang tu, Ayra. Dengan harapan, satu hari nanti dia akan membaca dan menjadi segala tulisan saya blog ini sebagai kenang-kenangan. Selain itu, saya juga suka berkongsi resipi masakan dengan rakan-rakan blogger. Kadangkala terselit info2 kekeluargaan dan juga sesekali cerita berkaitan artis dan isu semasa. Saya berharap, dengan adanya segmen Jelajah Blog Ibu ini, saya dapat menambah ramai lagi kenalan di kalangan ibu-ibu semua. Dengan itu, kita dapat berkongsi cerita dan mungkin berkongsi ilmu yang akan menguntungkan kita bersama. "

Yess .. aku sokong aku sokong .. hehehe .. sokong ajaaaaaaaaaaaa .. Jom g JELAJAH BLOG IBU : CERITA CERITI IBU AYRA

Akhir kata....En Ben, ayra kata mai perlis sebab dia nak belanja minum vitagen. Tapi sementara uncle ben nak sampai, ayra minum dulu ya...


8 comments:

  1. best nyer org glamor dah bertangdang ke rumah kak ros.. meriah lah pasni.

    ReplyDelete
  2. min: best mmg best sebab leh tambahkan kenalan... harapkan nak kluar rumah sendiri cari kwn, tak sempat ler... nanti tunggu ketibaan en ben ke rumah min plak...

    ReplyDelete
  3. HUHU... I LIKE VITAGEN .. Hehe...tqqq ibu ayra ..

    ReplyDelete
  4. ben: my pleasure en ben... do come visit sini slalu ya... bleh ayra blanja Vitagen slalu...

    ReplyDelete
  5. ayra nak belanja uncle ben jakan minum vitagen, aunty su, ayra tak mo belanjaka..????...huhuhu..sedih ni

    ReplyDelete
  6. aunty su: jgn sedih2...kalau aunty mai umah ayra, bukan vitagen saja ayra blanja...ibu kata ibu nak bagi aunty sue mkn kapkek n triffle...tapi kena calling2 dulu aa sblom mai...

    ReplyDelete
  7. Anonymous9:34 PM

    wah bez la udah diterjah nak juga..

    ReplyDelete
  8. nana: turn nana akan sampai...tunggguuuu.... *wink*

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails