Thursday, April 15, 2010

BAJU MERAH DAN SI BINTANG BIRU

Aku memang tak sabaq tunggu hadiah yang aku menang kat sini. Dan hari nih penantian aku berakhir. Sebab posmen singgah umah dan dia letak sampul pos ekspress nih kat gate. Mesti hadiah dari nurul nih.

Isi kandungan sampul pos ekspress tu adalah:

Sehelai t-shirt merah dan satu keychain si bintang biru. Dua-duanya sangat comel. yang paling suka sebab aku tak sangka yang nurul akan bagi t-shirt merah, aku cuma expect t-shirt putih. Nurul, i like t-shirt merah tu. Gambar kapkek tu sebab nurul mintak aku request satu gambar apa nak letak dan satu wording. So aku mintak gambar kapkek atau butterfly atau ladybird (yang mana yang senang nak dibuat) dan dah tentu2nya nama anak dara aku yang sorang tu, Ayra.

Meh close up sket design t-shirt merah tu...

Dan jugak close up si bintang biru yang comel sebagai hadiah iringan. Terima kasih nurul. Lain kali kalau nak buat giveaway, jgn lupa ajak ros lagi tau...

pssst: Nurul, awak nih sangat la baik. Selalu follow up samada hadiah dah sampai atau tak. Tima kasih sekali lagi. Do keep in touch ya...

6 comments:

  1. eh..comei sungguh baju tu..sukanya..tahniah yer.

    ReplyDelete
  2. siti: a'ah sgt comey... makasih dear =)

    ReplyDelete
  3. ros, comelnya... nanti snap gambo bila ayra pakai baju nie tau...

    ReplyDelete
  4. ejan: baik puan! ;-)

    ReplyDelete
  5. tahniah!!! comel sgt

    ReplyDelete
  6. nami: makasih! bleh custom made jugak felt t-shirt nih... bleh order kalau berkenan...tp bukan kak long yg buat... saja promote kwn2 yg dok biz felt t-shirt nih...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails