Sunday, April 18, 2010

TUKAR LAGI

Aku selalu bertukar background blog kan? Sebelum nih aku pakai design nih. yang ke'pink'an dan very gurlish sebab ada pearls n beads. Soft n soothing.

Sekarang aku pakai yang nih. Aku suka background nih sebab kaler dia yang ke'pink'an, ada 'love' yang melambangkan kasih sayang dan jugak background words 'precious, beautiful, sweet moments' memang sesuai dengan tujuan aku buat blog nih.

Dua-dua aku suka. Korang rasa mcm mana? Sesuai tak? Atau terlalu semak? Jangan malu-malu, komen korang dialu-alukan.

4 comments:

  1. mcm kedua tu lawa juga ros...

    ReplyDelete
  2. matchingkan dgn banner jugak!

    ReplyDelete
  3. izan: tak nampak serabut ke izan?

    ReplyDelete
  4. wan: hehehe, yg tu sedang diusahakan... sabaq sat no... dok carik idea nak buat header baru...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails