Thursday, April 15, 2010

DIA BUAT PERANGAI

Baru nak masuk empat bulan aku guna henfon nih, tapi dia dah mula buat perangai. Aku sayang sangat henfon nih sebab kan nih hadiah dari yang terchenta. Sama sebijik serupa henfon kami dua.


Tapi sekarang nih macam fobia ja nak ambik gambaq dengan henfon 'canggih' nih. Sebabnya bila nak transfer gambaq masuk laptop, mesti ada 2-3 keping yang ada error 'drawing failed'. Dan hasilnya takdak gambaq yang akan kelihatan di situ. Tension sungguh. Ingatkan memudahkan keja sebab dah takyah nak angkut digicam yang antik tu. Alih-alih dia ada problem pulak.

Sesapa yang pakai henfon model nih? Dan penah hadapi masalah mcm aku? Adakah masalah nih sebab henfon atau sebab memory card dia? Aku dapat detect problem nih masa aku ambik gambaq tudung untuk biz online aku. Berbelas gambaq jugak la masa tu. Bila tiba masa nak transfer ada 3-4 keping yg 'drawing failed'. Dan kadang2 henfon aku 'hang'. Aduhhhh, pening pala pk. Nak kena format memory card ka? Atau nak kena reset balik henfon tu? Kalau reset, agak2 hilang tak file2 dalam tu? Kalau hilang, penat aa nak setting balik semua. Tolong aku!!!!!

pssst: gambar kredit to mr google

4 comments:

  1. dia nk soh beli baru lah tu..he.he..

    ReplyDelete
  2. noorwahidah: jgn awak, nih baru je beli...

    ReplyDelete
  3. saya guna enpon ni gak! dah lama dah. sejak preggy kan si Asyraf smpai skrg, adik Asyraf pun dah 4 bulan. hehe..

    so far, ok je. xde mslh apa.. cuma lately gambar yg diamik dah x brape lawa. maklum la.. dah lama..

    ntah la.. cuba bawak gi kedai, suh org kedai tepon tu tgk pesal.

    ReplyDelete
  4. ann: tu lah, mmg plan nak bwk gi kedai... susah la kalau jadi poblem mcm nih... tetiba gambar kita ilang...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails