Tuesday, April 20, 2010

POSE SAKIT GIGI

Dulu aku penah ceta pasal ayra mesti duduk bila nak ambik gambaq. Tu semua gara-gara aku kata 'duduk diam-diam' yang sebenarnya aku maksudkan 'jangan gerak atau stay'. Tapi ayra salah faham, dia ingat aku suh dia duduk. Tak salahkan dia la kan.

Sekarang nih plak kalau suh senyum nak ambik gambaq, dia mesti buat pose mcm nih :

Sebelah tangan mesti pegang pipi.

Sengih sampai nampak gigi.

Mata selalunya tengok ke lain.

Kepala mesti senget aka ditelengkan.

Konon-konon ala2 model. Sekali ja aku ajar dia buat camnih trus dipraktikkan slalu. Hehehe, kan aku dah kata..... nih semua 'pose sakit gigi'.


6 comments:

  1. nieda: ayra said 'tenkiu aunty'...

    ReplyDelete
  2. holoh, kiyuttt lahh ayra ni

    ReplyDelete
  3. wan: ibu ayra kiut dak? ngeeee~

    ReplyDelete
  4. suka sgt baju ayra yg warna merah tu...siap ada nama 'ayra'..cute sgtttt

    ReplyDelete
  5. kak suzi: baju tu hadiah menang giveaway...bukan kak suzi saja suka, ayra pun suka, ibu ayra lagi la suka...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails