Friday, April 02, 2010

YEAY! DAPAT FELT T-SHIRT FREE

Aritu aku ada join Tecik Tenit Tomel Giveaway...
Kalau tak ingat, sila klik kat sini...

Dan....
Aku telah dipilih oleh puan juri comey sebagai salah sorang daripada 3 pemenang...
Alhamdulillah rezeki ayra lagi...
Aku diberi pilihan utk pilih salah satu felt t-shirt dengan design sendiri (1 word, 1 pic) samada utk aku, en abu atau ayra...
So, dah tentu2nya aku pilih utk anak dara nan sorang tu...
Sebabnya memang dah lama aku nakkan felt t-shirt nih...
Tapi tu lah, simpan angan-angan je dulu...
Tengok2, dapat jugak...free lak tu...
Alhamdulillah sekali lagi...

Tima kasih utk Qasehadam yang anjurkan giveaway nih...
Happy 3rd anniversary! (anniversary kita sama ler, dlm bulan Mac...mine 9/3)
Dan seribu tahniah utk 2 org pemenang bertuah lagi...

2 comments:

  1. wah!!
    nice la felt tshirt neyh...

    huhuh..

    ReplyDelete
  2. ramai gak blogger yg ambik tempahan felt t-shirt nih... cubalah tempah selai... ikut design awak sendiri...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails