Thursday, June 24, 2010

YEAY! DAPAT PARCEL DARI EOE ONLINE

Baru 2 hari lepas aku buat review product baru di website EOE Online. Tup-tup arini dah dapat parcel dari diorang. Memang sungguh efisyen. Tapi aku tak heran sebab masa 1st review dulu pun mcm nih jugak. 2 hari lepas aku post review tu trus dpt printed 50kpg 4R dan 2 kpg 8R secara percuma. Time tu mmg unexpected. Lagipun diorang inform dalam email dalam 3 working days tapi parcel tu sampai time weekend lepas 1 working day saja.

Dan utk review yang kedua nih, aku dapat printed 2 keping 8R yang siap diframe kan. Semua nih FOC, aku tak bayar sesen pun. Tapi nak dapat nih, korang kena lah blogger yg penah buat review pasal diorang. Kalau tak, tak dapek la den nak nolong.

Saja aku printkan gambar anak dara yg sorang nih sebab kat rumah nih dah banyak gambar aku n en abu especially gambaq kawen coz dpt masa pakej photog kawen dulu. Gambaq kami bertiga pun dah ada, yang diambik di studio masa raya thn lepas. So, kali nih aku nak abadikan gambaq budak kecik mulut mcm popcorn nih. Rambang mata nak pilih gambaq mana. Kira ok la kot gambaq2 nih. Yang penting, FREE!

Tima kasih EOE Online...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails