Saturday, June 12, 2010

WARNA KEGEMARANKU (CONTESTKHAZISBOUTIQUE)

Presenting:

Brought to you by:

http://khazisboutique.blogspot.com

Here goes my special entry for this lovely contest:

Warna kegemaranku seharusnya warna...

Sesiapa saja yang masuk ke blog aku buat pertama kalinya, dah tentu dapat meneka warna kegemaranku nih.
Amat serasi sekali, terutamanya kerana nama sebenar aku adalah ROSfariedzah. Yang pangkalnya adalah 'ROS' atau kadangkala dipanggil PINK atau MERAH JAMBU.
Buat pengetahuan semua, ke4-4 adik beradik aku nama mereka semuanya bermula dengan 'ROS'. Itu tak termasuk lagi mak dan bapak sedara sebelah papaku, semuanya adalah 'ROS'.
Nak aku senaraikan?

Adik beradik aku:
1. ROSfariedzah
2. ROSasyraf Fariedzal
3.ROSsyahir Fadzrin
4. ROSfadzlina

Adik-beradik papa aku:
1. Rusli (kalau disebut, jadiknya ROSLI)
2. ROSlan
3. ROSlan
4. ROSlina
5. ROSyati
6. ROSlaini
7. ROSliza
8. Rushanim (yg sulung n bongsu pangkal nama "Rus")

Ini adalah kenyataan, bukan rekaan semata-mata.

Dan sebagai bukti yang aku adalah peminat PINK tegar adalah:

Koleksi barangan aku yang berwarna PINK (masa aku study dulu)


Bunga kegemaranku adalah...

Bunga ROS MERAH JAMBU (pink rose)

Dan sebab itu juga lah, aku gunakan nickname pink^rose semasa berchatting di internet (sekitar tahun 2000 & 2001). Sebab nickname tu jugak la aku bertemu dengan jejaka idaman aku merangkap my hubby sekarang. Alhamdulillah, percintaan internet kami kekal sehingga ke jinjang pelamin.

Dan warna PINK telah kami abadikan di hari bersejarah kami. Dari kad jemputan kawen, bilik pengantin, pelamin, hantaran, persalinan, kek, khemah, flower girl dan segalanya adalah PINK. Tak percaya? Tengok kat bawah nih...

Dan ini...

Rumahtangga kami telah diserikan dengan kehadiran seorang puteri yang mengeratkan lagi ikatan kasih sayang dan cinta antara kami suami isteri. Sinonim sangat baby girl dengan PINK. So, apa tunggu lagik? Aku mandikan anak dara aku dengan PINK sepuas2nya.

PINK jugak anak dara aku sorang nih...

Akhir kata...

Dan produk di KhazisBoutique yang menjadi pilihan hatiku adalah:

Nur Kasih Normal Pinky PINK (NK-07)

nak tau lebih detail pasal produk nih? Klik sini.

pssst: Aku suka banner giveaway nih. Mestila sebab banner tu kaler PINK. hehehehe

2 comments:

  1. salam ibu ayra! thanks 4 joining our contest. :) peminat tegar pink ye. ni nombor bertuah anda ye : 37. selamat berjaya!

    ReplyDelete
  2. @wilda

    ok, TQ wilda..harap2 ada rezeki...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails