Tuesday, June 22, 2010

HADIAH FM CAMERON HIGHLAND DAH SAMPAI

Hadiah giveaway yang aku cerita pasal kemenangannya kat sini, baru selamat sampai tadi. Sebenarnya dah lama aku tunggu hadiah nih sebab rasanya dah lama jugak puan pengajur poskan hadiah nih. Lagipun rasanya pemenang2 lain dah selamat terima hadiah memasing. Apapun, alhamdulillah akhirnya dah aku terima hadiah nih.

Jom kita tengok apa yang ada kat dlm envelope tu.

FM from Cameron Highland dan jugak rantai manik Sarawak. Beserta nota dari puan penganjur giveaway merangkap yang mengirimkan hadiah tersebut. Tima kasih izan.

Bertambah lagik koleksi FM aku. Dapat cari tak mana lokasi FM yang izan bagi kat aku?
Ada sesapa lagik yang bermurah hati nak bagi hadiah FM kat aku? Tak cukup tapak tangan, stadium utama kangaq aku tadahkan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails