Monday, June 07, 2010

SELAMAT PENGANTIN BARU DEK AH & ANAS

Weekend lepas kami sekeluarga attend weeding sepupu aku di Sg Petani. Majlis Akadnya pada ari jumaat, pas solat jumaat. Aku 3 beranak tak gi sebab aritu kan ari bekerja untuk negeri perlis. Sepupu aku nih , pengantin perempuan ialah anak kepada pakngah aku iaitu adik kepada papa aku.

Pengantin yang sama cantik sama padan dengan persalinan biru di pelaminan yang juga serba biru. Nih kat rumah pengantin perempuan.

Nih plak hantaran dari pengantin perempuan utk pengantin lelaki. Serba biru jugak.

Merah nih hantaran dari pihak lelaki. Depa bagi 21 dulang. Banyak makanan.

Nih plak meja makan beradab. Aku suka. Simple tapi cantik.
Persalinan merah ketika majlis menyambut menantu di rumah pengantin lelaki. Nih la keluarga pengantin perempuan. Pengantin nih ada 4 beradik. 2 lelaki 2 perempuan. 2 lelaki di depan tu adalah abang pengantin dan kedua-duanya masih single. Pengantin nih langkah 2 bendul trus. Yang bongsu adik perempuan (takdak dlm gambaq).

Last but not least gambaq depa berposing untuk upacara potong kek di rumah pengantin lelaki.

Selamat pengantin baru Nazihah & Anas. Semoga kekal hingga hujung nyawa.

pssst: gambaq kredit to facebook makngah azah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails