Thursday, July 04, 2013

PENGALAMAN MENGANDUNGKAN AZRI PART 3


Jom kita sambung balik cerita pasal time aku peknenkan Azri. Kalau tak silap aku, time perot 26 minggu aku gi buat scan 3D kat Remedic. First private clinic kat Kangar yang ada scan 3D. Time peknenkan Ayra, aku buat scan 3D di Jitra. Dup dap dup dap dalam hati nih coz nak tau gender baby walaupun mmg hati kuat mengatakan yang dalam perot aku ada baby boy. Ayra pun asyik cakap adik dia boy. Doc kat Remedic tu scan secara detail. Dari kepala, tulang belakang, paha, jari dan semuanya. Sampai je part gender baby, doc kata "Saya confirm 200% kena beli barang baby kaler biru." Terus aku tersenyum dan tergelak. Masa aku gelak tu, perot aku pun bergoyang ikut rentak aku gelak. Masa tu jugak scan masih di perot. Doc dapat capture 'bird' baby bergoyang sekali. Doc pun ikut gelak sekali. Hahahaha, adik ooo adik. Macam2 jadi masa ibu ngandungkan adik tau. Sepahit mana yang ibu alami, bagi ibu semuanya manis. Sangat manis untuk dikenang. Sebab adik dah melengkapkan hidup ibu. Adik dah melengkapkan keluarga kita. Alhamdulillah, ibu dan abah dah dikurniakan dengan Kakak dan adik. (perghhh, tetiba sebak dan trus bergenang airmata).

pssst: Semalam Kakak Ayra kata lepas nih sorang lagi adik lelaki dan sorang lagi adik perempuan. Ibu tersenyum.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails