Thursday, August 27, 2009

MENANG GIVEAWAY ASHA'S FAMILY

Alhamdulillah, aku menang giveaway lagik...
Kali nih yang dibuat oleh Kak Long Shaakira...
Cara untuk join giveaway dia senang saja...
1. Jenguk blog dia
2. Tgk kat statistik
3. Kalau anda adalah pengnjung ke-3009, anda adalah pemenang... (3009 sebab besday K.Long 30 September)

So, maknanya aku adalah pengunjung yg ke-3009 tu...
Langsung tak diplan...
Niat di hati nak jenguk blog K.Long , kot ada cerita baru buah hati pengarang jantung dia, Anas...
Tengok2 kat statistik tu 3009... (kalau x caya tgk kat gambaq kat bwh, aku print screen)
Alhamdulillah!!!
Rezeki bulan posa...

Actually K.long Shaakira nih jiran sebelah rumah mama aku kat Jitra...
Tapi sori yer, takdak sebarang komplot atau pakatan antara kami utk dia menobatkan aku sebagai pemenangnya ya...
Harap maklum...
Semuanya cuma kebetulan, so takyah susah nak pos hadiah ler K.Long...
Bagi by hand ja...
Tima kasih sebab sudi buat giveaway nih....

Kalau tak nampak, sila klik gambar utk paparan yg lebih jelas

Dan juga dapat award nih dari tuan punya blog itu jugak...
Tima kasih daun keladi...


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails