Wednesday, August 26, 2009

4 RAMADHAN 1430H

Sori ye kengkawan...
Sebab arini aku letak gambaq makanan...
Rasa x best la kalau x letak gambaq makanan...


Nih di antara menu berbuka kami 3 beranak semalam...
1. Bihun goreng
2. Sambal udang
3. Telur masin
4. 4 biji kuih Cek Mek Molek (x sempat nak uli sebab dah sampai time berbuka)
5. Air teh o ais laici

Lepas balik keja semalam, dalam kol 5.30 ptg kuar gi pasaraya beli barang dapur dgn en abu...
Sudahnya 6.30 baru sampai rumah...
Apa lagi, kelam kabut aaa masak...
Nasib baik seblom tu aku dah rebus ubi keledek n dah rendam bihum separuh bungkus...
Ngam2 time berbuka semua makanan siap....

Arini jenuh plak nak pk apa nak masak....
Camana lagi 26 hari nak pk mcm nih.... adoooyaiiiii....

***Time sahur semalam, cik kecik x jaga jugak.... sedap lena... lega, buleh mkn dgn aman...

6 comments:

  1. hihi...
    x puas yee klu x letak gmbar...

    hari ni mmg plan nak
    msk sambal udang..hihi..

    ReplyDelete
  2. iena: a'ah la, x best la x letak gambar....

    ReplyDelete
  3. muahaha...kita arini pun ltk gambo makanan wat pertama kalinye dlm bln pose ni

    ReplyDelete
  4. nana: kalah jugak kita kan....

    ReplyDelete
  5. sedapnyer...masak sendiri lagi sedap daripada beli..tulah cuma pening time plan nak masak...

    ReplyDelete
  6. btol tu nieda...baru ler kita tau apsal mak kita dok tanya korang nak makan apa arini??? kan...?

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails