Tuesday, August 18, 2009

AN EVENING WITH AYRA

Jom layan gelagat ayra petang semalam...
Sila abaikan baju si model yang lusuh itu...
Sesi photoshoot ini berlaku tanpa dirancang...

Lokasi: Porch rumah kami
Tukang tangkap gambar: Ibu ayra
Model: Ayra & en abu
















7 comments:

  1. suke tgk budak2 pkai sandal crocs tu.nk cari satu kt damia xjumpe saiz plak.

    ReplyDelete
  2. ayra punya tu dah sendat... alamatnya kena cari yg baru la jwbnya...baru pakai 2 bulan...

    ReplyDelete
  3. uitt...kaler kasut tu? cm xcaya je ibu ayra akan pilih kaler ijau :)

    ReplyDelete
  4. nis, kaler ijau sebab masa beli tu takde kaler pink... lagipun skrg nih ibu ayra suka ijau pucuk pisang jugak...

    ReplyDelete
  5. kaler sandal ayra cam sandal hamiz sanim....tapi hamiz sanim nye lagi kelakar...bentuk katak...nanti ku tepek dlm n3 utk tatapan..hehehe...geram gak kat Mr. Hus...macam le takda yg jenis lain...g beli yg bentuk katak tu buat hape la

    ReplyDelete
  6. hahaha...sebut pasal katak, teringat kat sorang member... dia pempuan tapi minat sgt karakter kartun katak....hampir semua barangan bentuk katak ijau dia ada....mon katak kami panggey dia...

    ReplyDelete
  7. ayra sgt cute beraksi gitu...
    ooo...ratu sengih ye...
    samalah gigi dia dgn twin izan kat sini...gigi 8btg aje!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails