Thursday, August 20, 2009

MASAK APA HARI NI?

Memula macam x mau buat entri pasal masak memasak arini...
Sebabnya, menu ari ni special sangat...
Nak tengok jugak ker???
Oklah....
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'Amacam?
Sardin, kobis goreng kicap+ telur dengan ikan temenung goreng sumbat bwg+cabai melaka...
Special sangat kan????

15 comments:

  1. mkn lauk camni lg selera kekadang tu ...
    bleh bertmbah2 gak nasi tu ...

    ReplyDelete
  2. yup, saya stuju 200%...

    ReplyDelete
  3. suke sardin satu lauk sadin je pun xpe peberet tu

    ReplyDelete
  4. sama ler kita nana... kalau x abis, sardin tu ditransformkan jadi sandwich sok pagi...

    ReplyDelete
  5. ikan termenung sumbat apa? bwg? mcmana tu? leh try neh ~

    ReplyDelete
  6. huhuhu....wan, sonang jer... hiris bwg merah n cabai melaka... then belah blkg ikan temenung tu... letak garam kunyi kat ikan tu mcm nak goreng biasa then sumbat je la campuran bwg n cabai melak potong tadi...goreng, dah buleh mkn...kalau rajin, tumbuk bwg n cabai tu then letak garam, gula, air asam sket...lagi sedap...

    ReplyDelete
  7. walllaaaahhh...sedapnyeeerrr...
    terliur izan nengok nih!

    ReplyDelete
  8. menu simple jer izan...

    ReplyDelete
  9. klu iena sardin tuh iena wat kering skit pastu letak cili api kaw2 punya pastu bwg byk2...mmg layan + telur mata cair..hhahaa...

    kak..
    sempoi2 ni yg bertambah2 en somi mkn tau...

    ReplyDelete
  10. akak pulak suka yang berkuah... cabai melaka aka cili padi ketuk telah kurejam ke dlm sardin itewww...

    ReplyDelete
  11. harini aku makan nasik kerabu, tapi sebabkan lupa nak pesan jgn taruk budu jd makannya sket jaaa...huwaaa

    tiga hari nie minuman wajib aku adalah teh o ais laici..best....

    ReplyDelete
  12. aku pun x suka budu...sedapnya teh o ais laici...

    ReplyDelete
  13. walaupun simple tapi sodap...sardin tu faveret akak gak...kalo malas sgt buat nasi goreng sardin aje...

    ReplyDelete
  14. mamasyaza: en abu x minat nasi goreng sardin... kekdg kalau teringin buat jugak nasi goreng sardin utk sendiri makan...

    ReplyDelete
  15. ADOIHAI.. bulan2 posa neh.. tergugat beb

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails