Wednesday, July 01, 2009

SUNGGUH MENGUJI KESABARAN

Korang ingat lagi tak entri aku yang pukul 7 petang tu?
Time tu btol2 menguji kesabaran aku...
Semalam aku berpuasa ganti lagi...
Perkara yang sama sekali lagi berlaku semlm...
Tapi kali nih pukul 7.25 ptg pulak...
Dan kali nih aku x pasti, d***h apa lagi yang kluar...
Sebabnya peot aku dah abih last week...
Musykil gak.... dan amat kecewa...
2 hari puasa aku terbatal hampir waktu berbuka...

Semalam aku dah ready menu yang special utk berbuka...

Kek koko kukus yang diambil resipi dari kak su...
Rumah aku takde oven dan mixer...
Tapi aku teringin nak buat kek koko nih...
So kena guna alternatif lain dan kebetulan kak su letak resipi kek koko kukus tu...
Sedap jugak...
Dah abih pun yang 1st batch kek koko tu...
And pagi nih aku buat lagi sekali lagi....
Sebab tak puas makan lagi...

Semalam jugak aku buat spaghetti bolognese...
Fuh, mengancam... sedap walau resipi campak2...
Sila la menjamu mata...

5 comments:

  1. kekadang yang campak2 tu ler yang sedap....
    hhmm.....dapnya tgk kek koko tu ...

    ReplyDelete
  2. hoho.. sabo2 ya! ;) wow,spageti.. !! hebat! ;) nk amik gmba kat fries tu tmpek kat blog wan ya!

    ReplyDelete
  3. fiza: btol, btol, btol...

    wan: harus kena sabaq... orait!

    ReplyDelete
  4. waa...sampai 2 kali buat tu..congrats...:) cepatnyer habih...k.su nyer kek yg wat weekend hr tu, tak habih lagik ros..kekek..

    mlm ni nak bawak kuar n bg anak2 mkn..duk dlm petis ais tu, takde sape nak mkn..huhu...

    bg le resepi campak2 tu...kot2 la k.su rajin nak try..hehe

    ReplyDelete
  5. kak su, cepat abih sebab 1/4 bagi kat bb sitter ayra. yang bakinya utk kami kat rumah...ngap sambil tgk tv, mana x cepat abih... nanti ros letak resipi spaghetti tu...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails