Wednesday, July 08, 2009

KEMBALI KEPADANYA

Pukul 5 pg kemarin dapat call dari mama...

"Long, tok yan takdak dah"....(aku panggil atuk aku, tok yan)

"Ya Allah, Innalillah hi wainna ilaihi roji'un... patut la long nak p sana sangat aritu" (balasku dlm nada yg terlalu sebak)...

Aku, en.abu dan ayra adalah orang terakhir berjumpa dgn arwah selain dari maktok...
Patut pun aku nak sangat balik kg, rupanya itu kali terakhir aku dapat bersalam dgn arwah...
Arwah adalah atuk aku sebelah papa...
Arwah seorang yang pendiam, x byk ckp w'pun dgn anak2 dan cucu2nya...
Tapi dia seorang yang rajin especially mencuci laman dan mengemas rumah...
Memandangkan maktok tak sihat dan x boleh berjalan...
Hari yang aku p tu, arwah masih sihat, menyapu laman yang baru sudah dimesin rumput...
Tapi, Allah lebih sayangkan dia...
Arwah pergi dengan mudah dan tenang...
Semoga roh arwah dicucuri rahmat...
Al-Fatihah....

Nih satu2nya gambar aku dgn arwah...
Masa wedding aku...

6 comments:

  1. Innalillah.. semoga rohnya ditempatkan dlm golongan org yg soleh..

    o, ros.. wan termiss laa link ros. mtk mf ya! aritu wan tuka layout, jadi sumanya kena add balik.. hehe.. tau dak kekalkan blog list tnpa perlu add semua balik? eh, bleh ke? huhu

    ReplyDelete
  2. innalillah...
    salam takziah .....

    ReplyDelete
  3. wan: tq ya...
    hehehe, terbabas ekkk....no prob, tak reti nak buat apa yg wan tanya tu...

    fiza: tima kasih...

    ReplyDelete
  4. salam takziah...alfatihah

    ReplyDelete
  5. tima kasih semua...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails