Thursday, July 09, 2009

GIGITAN BAYI

Baby bites nih snek feveret ayra...
Cik kecik tu sangat suka 'gigitan bayi' nih....
Start umor dia 7 bulan dah start bagi...
Sampai saya kena sembunyi kan stok biskut nih... Kalau tak, semua dia nak makan...

Gigitan bayi nih ada 3 perisa...
Original, ayam+vege dan carrot...
Ayra suka semua...
Setiap bulan kena beli 4-5 kotak gigitan bayi nih...
Dalam sekotak tu ada 20 paket yang ada 2 btg biskut...

Gigitan bayi nih sesuai jugak utk merangsang pertumbuhan gigi bayi...
Rapuh dan sesuai utk bayi yg dah ada gigi atas dan bwh...
Gigitan bayi nih jugak tak berselerak mcm biskut2 yang lain...
Baby sedap makan, ibu2 pun senang... xyah nak kemas biskut yg berterabur...


6 comments:

  1. ingt ayra mengeget ke hapa..beskut rupenye..hehe

    ReplyDelete
  2. dulu ms danial sokmo gak beli sekut nih... time armand kejap jek beli nih, skang kasik die sekut jekeb weetmeal yg bolat tuh.. kalo kt umh, makan yg dlm tin, kalo ottin, makan yg dlm peket kekecik tuh... mamat tuh kuat makan kalo nk compare ngn abang die.. eh berat ayra bape skang??

    ReplyDelete
  3. Ben10 baru 5 bulan

    2bulan lagik nak kena carik beskut nih gak arrrrr...

    Nak sampaikan kat SUKED8787 nanti hehe

    ReplyDelete
  4. k.tety: 2 bulan lepas masa gi inject setahun, berat ayra 7.6kg sahaja... skrg nih x tau ler brapa... x sampai 8kg lagi kot... very the very slim la that gurl...

    dj epoi: kalau xde gigi, x leh mkn jugak...sakit gusi ben10 karang...

    ReplyDelete
  5. Uzma pun suka makan biskut ni...
    tapi yg carrot tuh dia kureng skit..

    Uzma x penah abis 2 batang...sbb bg dia makan pun tuk saje2..uzma lagi banyak makan bubur...hihi...

    tapi x membazir sbb mama dia pun layannnn mkn biskut nih..keh3

    ReplyDelete
  6. ayra layan semua perisa... ibu ayra pun layan jugak biskut nih, kita serupa...hehehehe...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails