Tuesday, July 14, 2009

PENIPU PT.2

video

Saya nak clearkan pasal entri penipu tu...
Orang yang menipu saya tu bukan dari kalangan blogger...
Beliau adalah di dunia realiti saya...
Harap jangan ada yang terasa hati...
Min, kak ros harap min jgn susah hati lagi tau...

Saya tetap mintak doa supaya org yang menipu saya tu akan mendpt balasan yang sepatutnya dgn apa yang dia dah buat...

*video cik kecik tu adalah sebagai medium utk menenangkan fikiran saya...

7 comments:

  1. adoi..sape yg tipu tu..hrp2 dia dpt balasanye nant

    ReplyDelete
  2. sib baik bukan saya..buat suspend jer kak ros nih.. puas saya pk.. sbb rasanyer, saya tak de sakit kan hati kak ros pun.

    ku tak mo/tak suka cari gaduh dgn kawan2 blog ku.

    ReplyDelete
  3. nana: manusia yang tak berhati prot yg menipu tu... biarlah Allah memblsnya...

    min: k.ros pun sama, jgn risau k :-)

    ReplyDelete
  4. dunia ni bulat...ni hari kita ditipu..satu hari nanti dia pula akan ditipu. tuhan tukan maha adil...setiap perbuatan ada balasannya...

    ReplyDelete
  5. tak boleh bukak vdeo tu..

    ReplyDelete
  6. mamasyaza: saya setuju 200%

    wan: aik, x buleh buka ker? ros buleh buka..

    ReplyDelete
  7. ha, dh dpt tengok.. hehe.. comei ayraa guling2.. (:

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails