Tuesday, October 21, 2014

LANGSIR PILIHAN | EYELET DAN VENETIAN BLIND

Memang sejak rumah kampung mula dibina, ros dah berangan nak deco macam2 kat rumah tu bila dah siap nanti. Antara yang dipikirkan sejak awal adalah design langsir untuk seluruh rumah. Dan sejak awal jugak memang dah plan nak design yang simple sebab nak buat rumah konsep moden. So, langsir jenis eyelet menjadi pilihan. Nih gambar langsir eyelet dat ruang tamu rumah. Eyelet untuk night curtain dan sheer curtain pakai railing hook biasa ja.


Satu rumah semua langsir eyelet kecuali dapur. Dan cuma warna pada setiap ruang yang berbeza. Ruang tamu kaler dark brown+grey, family hall kaler light brown+krim, master bedroom dan ayra's bedroom kaler lilac+white dan third bedroom kaler marron+krim. 

Untuk dapur, pilih punya pilih antara roman blind dan venetian blind akhirnya venetian blind menjadi pilihan. Dan warna yang dipilih adalah pink+turqoise+blue. 3 kaler disusun seperti di bawah.


Sengaja pilih kaler macam nih semua ros perasan hampir keseluruhan rumah warna tanah, so pilih warna yg ceria sikit tapi tak terlalu terang.


SIkit demi sikit ros dan en abu cuba lengkapkan rumah kampung kami nih. Alhamdulillah kami dah semakin biasa dan selesa dengan persekitaran sekarang. Laman pun masih kosong, ada 2-3 jenis pokok dah beli tapi belum ditanam atas tanah. Cuba mencari masa.

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM75 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti.

REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI;

ROS
019-574 9154

Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD di seluruh negeri Perlis, Utara Kedah dan sekitar boleh hubungi ros untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan produk hebat ini. 
Ros akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia :-)
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EKSKLUSIF dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu. 


1 comment:

Related Posts with Thumbnails