Wednesday, September 02, 2009

CUTI PANJANG

Jumaat sampai selasa...
5 hari aku bercuti...
Sebabnya, jumaat tu aku terpaksa jaga ayra sebab baby sitter dia ada hal sket...
Then sabtu dan ahad sudah semestinya weekend...
kami sekeluarga balik rumah mama...
Isnin pulak Hari Merdeka...
Untuk semua kwn2, SELAMAT HARI MERDEKA KE-52...
Sori, lambat wish... dahtu lupa nak buat auto publish lak...
Selasanya sambung cuti sebab en abu pun sambung cuti...
Keta kesayangan en abu buat hal, and dia nak bwk keta tu gi workshop...
Isnin dan selasa masih di rumah mama...
Dan workshop tu plak dekat dgn rumah mama, sebab tu en abu decide utk cuti...
Aku follow je...
Sebab tu ler blog aku nih sunyi jer 2,3 hari nih...
Next entri aku citer menu2 berbuka sepanjang kat rumah mama ok...
Tunggu.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails