Friday, September 11, 2009

AWARD FROM NAMI

Dapat award lagik...
Suka sangat sebab award nih kaler pink...cute!


5 fakta tentang pemberi award nih:
1. Nami atau Adlina Nasmi adalah anak kepada pakcik Shaari dan mak cik Timah, Wife kepada en.Husaini dan mummy kepada Aisy Hafiy...
2. Aku kenai dia nih since dia kecik lagik sebabnya family dok setaman kat jitra, rumah selang 3 pintu jer...
3. Dulu Nami dan adiknya Farah duduk kat rumah aku masa mama depa p keja, sebabnya mama aku jaga depa sampai mama depa balik...
4. Nami ada 2 adik pempuan dan sorang adik laki...
5. En.Husaini aka laling Nami tu orang perlis... rumah mentua Nami dekat dgn rumah aku skrg nih tapi Nami tak penah mai umah aku pun, huhuhuhu....

Thanx Nami!

Award nih aku nak bagi kepada 10 pengomen setia aku, sila tgk senarai nama iteww dia sidebar sebelah kanan...
Terima kasih untuk anda sebab rajin mengomen dan ia membuatkan aku bersemangat utk berblogging... Luv u all....

2 comments:

  1. tq utk award ni..akan kak su tempek kat blog tak lama lagi..memang betul setiap komen dari kwn2 tu sebenarnya memberi semangat kpd kita utk berblog

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails