Tuesday, December 16, 2008

LONG STORY PT. 1 - BABY & RAYA KORBAN

Lama aku x updet kan???
Hurrmmmm, byk btol yg jadi dlm masa 2 mggu nih...

Start from 5hb 12, jumaat...
Ptg lepas keja balik jitra, antar assistant aku balik...
Esoknya gi tgk baby Qaseh and baby Syasya...
Qaseh tu cucu kwn mama n Syasya tu anak Dayang Asmah, my ex-skulmate...
Ahad plak ke Kuala Kedah, tgk baby Saffi...
Saffi nih anak Sh.Hasmuni, ex-coursemate aku...
(sori cidah, aku x amek gambo anak kak mun)...
dari KK trus balik umah MIL...

8hb 12, Hari Raya Aidiladha...
Selamat Belated Hari Raya Aidiladha semua...
Aku sefamili beraya di Perlis, umah MIL...
Pagi raya mcm biasa, sumer gi semayang except aku n SIL...
Coz memasing ada anak dara kecik...
Balik semayang, kitorg gi rumah tok jahara di pdg malau...
Beraya dgn tok then tolong kupas bwg...
Sebab paksu Zul nak wat kenduri korban sekor lembu esoknya...
And aku x dpt join kenduri tu...
So, tolong la apa yg patut dulu...
Ptg tu gi kenduri umah mak sedara biras aku, kat alor sena...
Kenyang prot trus mtk diri balik umah pama...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails