Wednesday, December 03, 2008

ASSISTANT PT.2

Photobucket

Nih gambar 'assistant' aku dgn mama aku yg tersayang...
Saja nak tunjuk muka 'assistant' nih...
Ekceli che'su ayra nih jarang berenggang dgn mama...
Almaklumlah anak yg pengabih (anak bongsu)...
Dan dia masih tido dgn mama w'pun dah nak ambik SPM tahun depan...
Penakut yg amat...
Kat rumah aku nih, nak xnak kena gak tido sorang...
Xkan aku nak tido ngan dia n tinggalkan en.abu kan :p ....
2 ari lepas mama, papa mai rumah aku...
Nak jenguk anak n cucu kesygan depa...

Mama : Ok plak tido sorg, x takut ka?

Nana : xpa, bilik along dekat ja dgn bilik nih

Macam tu pulak dah....

2 comments:

  1. hihihi seronokkan dapat jumpa ibu dan ayah yang tercayang

    ReplyDelete
  2. Seronok sgt... tambah plak bila diorg dah ada cucu nih, makin kerap dpt jumpa diorg...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails