Wednesday, April 28, 2010

LUCKY DRAW BY ARIESREEVE-BABYKIDSTUFF

Aku suka window shopping kat internet. Salah satu kedai yang menarik perhatian ku adalah Ariesreeve-babykidstuff. Kedai nih menawarkan new and used kids and baby stuff. Dan jugak stuff untuk mummy2 mcm aku.

Antara barang yang amat menarik perhatian aku adalah:

1. maxi cosi cabriofix on quinny buzz 3 frame (kat perlis tak dapek nak carik benda alah nih)
2. Little Tikes Kitchen (untuk anak dara aku nan sorang tu. melentur buluh harus dari rebung kan??? dengan harapan, dia tak kacau bila aku memasak sebab dia ada kitchen sendiri)

3. Coach Signature Stripe Frame Carryall Pink Satchel (idaman kalbu sebab dia kaler pink, sila jgn jeles. Kalau himpun duit pun tatau la bila nak bleh beli sendiri)

Jom ramai2 join lucky draw nih.

Antara hadiahnya ialah:


1. PRELOVED PEG PEREGO STROLLER (BN RM1000++)


2. BRAND NEW MINNIE MOUSE KITCHEN PLAYSET (RM59)


3. PRELOVED LITTLE TIKES CRADLE (for dolls ye-not 4 babies) BN RM100++


Klik kotak merah kat atas tu untuk join...

4 comments:

  1. uishh,terus mate ku terpalit kt coach,heheh,gudluck ros!

    ReplyDelete
  2. mama_umar_maryam: hehehe, melekat tros mata tu kat situ kan??? nyway, tq dear!

    ReplyDelete
  3. hi,salam kenal...sy dh singgah..mekasih joint lucky draw dan promote blog sy ye...best2....hehhe..mudah2an ada rezeki...gud luck

    ReplyDelete
  4. mummyar: salam kenal dear... ok, sesama... harap2 mcm tu la...amin

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails