Thursday, January 28, 2010

SPREAD THE LOVE CONTEST

Kali nih aku nak join contest by Iqafi...
Sesiap yang berminat nak join, sila klik banner di atas...

Gambar yang aku rasa amat menampakkan perasaan kasih sayang adalah:

Gambar aku n mama masa hari akad nikah aku...
Time nih aku n mama masing2 sebak n tak dpt menahan air mata...
Maklumlah, aku nih anak sulung mama...
Anak perempuan pulak tu...

Aku rasa perasaan aku dan mama pada masa tu adalah sama...
Bercampur-baur...Suka, sedih, terharu...
Aku suka kerana bersyukur telah disatukan dengan insan yg aku cintai...
Mama suka sebab akhirnya anak dara sulung nya dah dimiliki org yang menyayangiku...
Aku sedih sebab pasnih aku akan berpisah dgn family aku dan duduk dgn suami pulak...
Mama sedih sebab terpaksa melepaskan aku bersama suami tersayang...
Aku terharu kerana memiliki mama dan papa yang amat sayangkan aku...
Dan aku juga pasti mama terharu kerana akhirnya dia dapat melaksanakan tanggungjawab yang di beri oleh Allah untuk mendidik dan membesarkan ku...
Terima kasih mama...
Long sayang mama...

*** to ayra... nanti kalau ayra dah besaq, jgn lupa kan ibu dan abah ya... kami tak mintak ditatang dgn emas, intan dan berlian...cukuplah kasih sayang dan kebahagiaan yang ditaburkan... Ibu dan abah amat menyayangi ayra...

*** sori, entri utk contest nih ter'emo' plak...

4 comments:

  1. good luck

    memang perasaan lepas akad nikah tu bercampuk aduk.. antara gembira dan sedih... nak menempuh idup baru..

    ReplyDelete
  2. tima kasih uda... yup, mmg btol tu...

    ReplyDelete
  3. oke dear..dh review..goodluck oke..

    :-)

    ReplyDelete
  4. ok iqafi, roger...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails