Monday, November 09, 2009

AYRA MENANG LAGI

Aunty2 semua ingat tak, ayra penah join Baby in Walker Contest...
Kalau tak ingat, aunty2 bleh klik kat sini...

Minggu lepas, puan penganjur dah umumkan pemenang contest tu...
Tapi aku tak online so aku taktau pun sapa yang menang...
Arini jenguk blog tengok ramai yang wish congrats kat ayra...
So, aku pun buka balik semua contest yg aku join utk ayra dan tengok mana yang dah overdue...
Rupa2nya Baby in Walker Contest....





Alhamdulillah, ayra dapat no.4...
Walaupun bukan no.1, aku tetap bersyukur...
Terima kasih to orked sebab anjurkan contest nih...
Terima kasih utk juri2 yg pilih ayra sebagai pemenang...
Dan tahniah utk semua pemenang2 Baby in Walker Contest...

Nih yg membuatkan semangat aku membuak2 utk join contest...
Tapi harap2 hadiah akan selamat sampai ke tangan ku...
Jangan jadi mcm satu giveaway sebelum nih, hadiah x sampai...
Tak pasti salah sapa...

*puan penganjur contest, saya pinjam gambar baby2 comel tu ye... TQ

2 comments:

Related Posts with Thumbnails