Monday, February 07, 2005

tak tido...

arini tetiba jer aku rasa lapaq w'pun time tu dah kol 11 lebih...mana x lapaq, ptg tu mkn kebab yang semalam punya (semlm x sempat nak makan)...dlm kol 11 lebih aku ajak mon p subaidah, seb baik ada sumber makanan terdekat...untung ada subaidah...aku pun ajak aa mon p...sampai sana, aku order teh ais, roti canai cheese dua keping, air tembikai laici ngan bihun goreng..mon order kueyteow goreng ngan teh ais ja...dlm dok tunggu order sampai tu, aku nampak la serombongan lelaki yang majoritinya berpakai itam masuk dlm subaidah...memula tu, x kenai lagi pastu tetiba aku nampak azlisham ibrahim...pastu dollah salleh...risik punya risik rupa-rupanya diorg nih team bola sepak selangor...diorang baru abih game ngan melaka...selangor menang 4-1 tuh, sebab tu pengurus diorg open table kot...hehehehe..memang penuh aa subaidah semlm...ha, sorg lagi yang mon kenai...si kecik molek 'amri yahya'...pas dah dpt semua order, balik rumah je, apa lagi...kami kabarkan ler kat org kampung (housemate)....tak excited sgt sebab semua bz ngan assignment PM...
arinih semalaman aku tak tido...seb baik ada member yang meneman (mon & why u as)...sesama meneruskan perjuangan yang belum selesai...padan muka kitorang, sapa suh x buat keja awal-awal....so, last minute nih kena aa bersengkang mata siapkan assignment...ampun cik saiful!!!...apa2 pun, kitorang cuba buat terbaik demi mempertahankan status yang cik berikan kat group kitorang....hehehehe...sendiri mau ingat aaa!! kalau x perform kali nih, tatau aaa....ahli group semua, bersedia la untuk di'fire' oleh en.saiful...tu aaarr sapa suh jadi 'husler' sangat sebelum nih....hehehhehehe....oit, dah kol 6.30 pagi aaa...semayang subuh pastu terus mandi+bersiap untuk gi kelas TITAS..fuhh!! seb baik kelas arini satu ja....kalau tak, mau 'MEDDU' aku....(nok tau gapo meddu nih, tanyo che'mat...mesti dia bleh jawab)....orait....adiosss........

1 comment:

  1. Anonymous1:56 PM

    adoiii, background lagu ape nie kak rose?
    sowi, nk post kat doodle tak dapek, ****&&&@&^*&
    kak rose, kim lagu 'especially for you' dari Kylie Minogue ader tak? lagu nie masyuk ar...nk masuk kalendar Hijrah nie, keke

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails