Monday, March 29, 2010

AWARDS FROM MAMA MIA-ALI, MAMA AISY DAN MAMALYNA

Dah lama tak dapat award...
Tengah blogwalking tiba-tiba terbaca 2 blog nih yang bermurah hati nak bagi award kat aku...
Yang nih from Diyana aka Mama Mia-Ali...
Cantik award nih, ada butterfly n swirl2 gitu.... B&W plak tu...
Makasih diyana...
Actually diyana nih junior aku masa time skolah rendah...
Tup2 jumpak balik kat frenster kot then trus ke dunia blog dan FB...

Yang nih plak daripada Nami aka Mama Aisy...
Nami nih aku kenal since kecik lagi....
Masa family aku dok menyewa kat TI, jitra kami setaman...
Bukan setakat setaman tapi rumah kami satu deret...
Bukan tu saja, mama aku ngasuh Nami dan adik dia Farah sampai depa masuk sekolah...
Alhamdulillah sampai la nih, hubungan tu tak putus...
Tengkiu Nami...

Award nih jugak diberi oleh Ejan aka MamaLyna...
Ejan nih wife kepada En.Hilmy iaitu classmate aku kat poli dulu...
TQ so much ejan...

Award2 nih aku nak bagi khas untuk:
1. Kak Suzi aka Mamasyaza
2. Cheedah
3. Izan
4. Gee Rozihana
5. Ina aka Ibu2AZ

Dan tak lupa jugak untuk semua follower2 aku... Sila ambik ya...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails