Friday, June 26, 2009

WAT SASPEN JER!

Semua mcm tekezut je bila baca entri rambang mata aku kan...?
Hehehehe.... saja ja nak wat saspen...
Actually mmg aku yang shopping semua maternity dress tu...
Tapi jangan salah sangka...
Bukan untuk aku....
Tapi untuk sahabat baikku yang tengah sarat ngandung skrg nih...
Dia mintak tolong aku belikan maxi preknen utk dia...
Dan semua dress2 tu dah selamat diPOSLAJUkan pagi tadi...

Wirda (Wid) tgh preknen 2nd baby tapi consider as anak sulong coz 1st baby dia dulu meninggal 5 jam after delivered...
Kak Ros doakan semoga baby wid kali nih sihat dan selamat, amin....

Hehehehehe....
Saja nak buat lawak di hari jumaat...
Aku masih bercuti bendera merah nih....
Lagipun aku mana bleh pakai maternity dress ready-made...
For sure akan singkat paras separuh betis aku...
Aku kan pokok kelapa...

5 comments:

  1. ha...wirda! ros ada cerita pasal baby dia kat fotopages. i did cry. huhu...

    ha alhamdulillah! yeay! seronok.. dah berapa bulan dah pregnnt tu! send my regards to her. pesan dia.. mona cakap.. dia adalah seorang yang kuat dan tabah! :)

    ReplyDelete
  2. wan: hehehehe :D

    mona: yup, that wirda... ok, ros akan sampai salam mona tu...

    ReplyDelete
  3. kak ros, nak gak satu, hehehe..

    ReplyDelete
  4. anis, serius ke nak? kalau btol, k.ros bleh tlg belikan...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails