Thursday, June 25, 2009

SEBAK

Tadi aku dok belek2 gambar family lab-mate aku gi Mekah...
Punya la banyak gambar, almost 500 keping...
Tapi bila sampai gambar Kaabah, tetiba aku rasa 'ceghin bulu roma'(tegak bulu roma)...
Dan saat tu jugak aku rasa sebak...
Mengalir airmata ku...
Aku tak tahu kenapa...
Tapi aku terlalu ingin menjadi salah satu umatNya yang berada di Tanah Suci...

Semoga dipermudahkan dan dipermurahkan rezeki aku...
Semoga bila kujejak kaki ke sana, aku berada dalam keadaan yang sihat walafiat...
Dapatlah ku menjalankan ibadat dengan sempurna...
Amin...


3 comments:

  1. Kalau dah ceghin bulu ghoma tu tandanya dah dekatlah tu. Abg Zauri doakan mudah-mudahan dimurahkan rezeki untuk Ibu Ayra dan En. Abu untuk sampai ke Tanah Suci - kalau tak Haji, Umrah pun OK - belajar2 & tengok tempat2 yg akan dilalui. Abg Zauri & Kak Ina dulu pun Umrah dulu. Bila mai masa Haji, tak lah teruk sangat.

    ReplyDelete
  2. salam.
    saye penah rase gak mcm ni
    tiap2 kali tengok gamba kaabah atau tengok kaabah dlm tv
    rase sayu yg amat..nape eh???

    ReplyDelete
  3. abg zauri: harap2 masin mulut abg zauri...

    syafiqa: saya nak terangkan pun, saya sendiri x sedar bila dtg perasaan tu...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails