Wednesday, June 10, 2009

TAGGED FROM SWEETFIZA

Jangan pisahkan aku dan dia....

Tagged dari fiza, member baru yang aku kenal thru blog...

1.Apa Perasaan Anda Sekarang?
Bimbang n takut... bila la nak abih study nih... takut bila dipikirkan pasai viva-voce lepas selesai attend thesis writing workshop tadi..

2.Saya nak makan...
KayEfSi... rindu sangat dgn cheezy wedgesnya dan nak rasa fiery chicken ke apa ntah yg flavour baru tu...

3.Saya tak suka...
bila aku jadi blur, x tau nak buat apa...padahal banyak benda yang nak kena buat... dan aku x suka berjauhan dgn si kecik iteww.... ku rindu padanya (dia kat jitra skrg, bb sitter dia cuti so kena tinggal kat rumah mama tok)

4.Impian saya?
buat masa sekarang nih, nak abihkan study n nak keja.... dah lama x pegang duit gaji sendiri....

5.Haiwan yang saya tak suka?
yg x berkaki, selalu menyusur....ssssss..... eiiiii

6.Saya harapkan..
cepat2 grad...

7.Jika boleh putarkan masa?
hmmmmm..... banyak sgt yg nak buat...

8.Saya pada 10 tahun akan datang?
sihat sejahtera hendaknya... keadaan ekonomi dah kukuh...

9.Handphone saya adalah sebuah?
Henfon antik Nokia 3200... yg dah berumo hampir 6 thn...

10.Saya pernah bercinta sebanyak?
yang btol2 serius, 2 kali termasuk en.abu... en.abu tau citer yg 1st dulu...

11.Saya suka pada
en.abu, si kecik ayra, kedua belah keluarga saya... ketenangan, shopping, rumah yg cantik, bersih... (ada kena-mengena ker jwpn aku nih, adeiii pening2)

12.Kawan-kawan saya

ramai... secara realiti atau virtually... dari dulu sampai skrg... byk yg masih berhubung, byk jugak yg x berhubung...

13.Pernah dikhianati?
Dah tentu, tapi yang lepas biarkan lepas...

14.Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
abaikan je, malas nak pk benda yg lepas...

Senaraikan 8 orang untuk di Tag:
awak
kamu
anda
you
ente
saudari
puan
cik

***gambar di atas xdak kena-mengena dgn tagged ni, sekadar utk melayan perasaan aku...

2 comments:

  1. rajin betui jawab tag..hi hi hi tiara tunggu nk jwb tag if dpt hadiah lalalalaaaaa

    ReplyDelete
  2. ooo, nak tunggu dpt hadiah baru nak jwb tagged yer... bagus, bagus.... ;-p

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails