Monday, June 08, 2009

SAMBIL NYELAM MINUM AIR PT.4

3hb 6 2009
Pagi nih aku kena present paper aku kat CIM 2009 tu...
Aku bersiap sementara en abu bwk ayra main kat luar...
Si kecik tu allergik tgk aku pakai baju cantik n bertudung, sure nak ikutnya...
Bila aku dah siap, suh en abu bwk si kecik tu masuk dlm n aku gerak ke hotel...
Aku presenter yg kedua utk sesi Mechatronic III...
Alhamdulillah, semua berjln lancar... Cuma satu soalan simple yg ditanyakan pada aku...
Hampir selesai sesi tu aku gerak balik sebab pk kan apa la si kecik tu buat dgn abah dia kat rumah...
Sampai rumah pakteh, alhamdulillah en abu kata ayra ok cuma xmau mkn sgt...
Trus aku mandikan dia...
Lepas tu kami follow pakteh n family ke rumah aura syifa...
Mandi garam & ais... en abu buat, aku x sempat... mana dgn si kecik nih lagi...
Selesai semua, balik rumah, lunch ikan bakaq n asam pedas melaka... perghhh, terangkat...
Dlm kol 3 lebih kami gerak ke KL...
Before tu gi pasar basah melaka sentral beli ole2 utk org kg...
Then request kat en abu, aku nak ke bandar hilir...
Alang2 dah kat melaka, baik round semua...
Bandar Hilir pun dah lain sgt skrg nih... x mcm 4 th dulu...
Dgn I on malaysia, I on malacca, dataran pahlawan, kincir air, menara taming sari...
Layan la gambar2 kat bwh nih...



Kol 5.30 ptg, sambung perjalanan ke KL...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails