Tuesday, June 09, 2009

BERTUAH ANAK IBU

Tengoklah apa yg anak dara aku buat...
Orang mkn buah pelam tu...
Dia makan jugak tapi main, main jugak...
Habis lunyai buah pelam tu...
Kita nak suap, dia x mau...
Bila makan sendiri, mcm tu la jadinya...
Haihhhh.... bertuah sungguh anak ibu nih...

6 comments:

  1. tak pe lah..sabar je lah..dia nk belajar lah tu..bb saya ni sama gak dok sibuk nk suap sendiri bubur dia..kadang bg gak..bukan apa..rumah ni dh la jd sasaran semut api..kang tak pepasal bb kena gigit masa dok belajar merangkak nnt.

    ReplyDelete
  2. ekekeke..dia nk makan main2 ..

    ReplyDelete
  3. sedap je di penyek2 yer...
    ada tag kat blog fiza...
    singgah la yerr....

    ReplyDelete
  4. hehe..leh jadi jus mangga tu.penyek2 kuar air mangga.ehhee

    ReplyDelete
  5. Bukan ka.....

    Dia nak buat CEKODOK PELAM ?

    Hehehehehehehhe

    ReplyDelete
  6. ibu arifa : btol ckp ibu arifa tu...skrg time diorg nak explore semer benda... biarkan je asalkan x memudaratkan...

    queens: byk main dr makan...

    fiza: orait, kejap lagi saya terjah...

    nana: nana nak rasa ke jus mangga perisa air tgn...? hehehehe...

    dj epoi: kalau buat cekodok pelam bleh mkn, ok gak... nih cekodok pelam main buang...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails