Wednesday, September 24, 2014

OVERNIGHT OATS


Makanan yang sihat dan lazat. Serta sangat mudah disediakan. tak payah masak lelama dengan bahan yang segala macam. Kurang dari 5 bahan dah dapat hasil yang sangat memuaskan.

Oat campur dgn susu, sukatan ikut suka. Pastu optional letak greek yougurt dan chia seed (Cosway ada jual). Biarkan semalaman dalam bekas tertutup dalam fridge (sebab tu namanya overnight oats).

Bila nak makan, kluarkan then letak bahan tambahan seperti nutella atau chocolate rice atau almond atau cashew nuts atau hazel nut atau pisang atau apa2 saja yang korang letak. Memang sedap dan mengenyangkan.

Gambar hiasan kat atas tu ros buat minum petang. Oat + susu+ nutella saja dengan neslo ais. Terangkat!!!

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM75 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti.

REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI;

ROS
019-574 9154

Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD di seluruh negeri Perlis, Utara Kedah dan sekitar boleh hubungi ros untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan produk hebat ini. 
Ros akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia :-)
 
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EKSKLUSIF dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

2 comments:

  1. Assalamualaykum..nak menjemput sertai GA...
    http://www.secangkir-madu-buat-nur.blogspot.com/2014/09/ga-sanah-helwah-nur-el-saghir.html
    jom..:))

    ReplyDelete
  2. W'salam... terima kasih atas jemputan...insyaallah saya akan join...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails