Tuesday, May 14, 2013

HAPPY 5TH BIRTHDAY KAKAK AYRA!

4 Mei 2013, Kakak Ayra genap 5 tahun. Memandangkan 4 Mei jatuh pada hari sabtu, so aku decide untuk buat birthday bash dia kat sekolah pada hari selasa (7 Mei). Actually nak buat Isnin tapi risau kot2 Isnin tu dapat cuti kan. Tapi nan hadooo...

Kakak Ayra mmg surprised bila aku buat birthday bash dia. Sebab dia mintak buat birthday bash tapi aku asyik ngelak, aku kata cukup la tahun lepas dah buat sekali. Mana boleh buat banyak2 kali. Padahal memang dah plan nak buat.

Kebetulan time tu aku belum masuk kerja, masih bercuti bersalin. So semua persiapan aku buat masa Kakak Ayra pi sekolah. Dah siap, aku simpan tempat tersorok supaya dia tak nampak. Adik Azri pun memang dah antar ke babysitter start awal bulan Mei lagi, so senang la keja kan.



Rainbow Cake untuk Kakak Ayra from Syura HomeMade. TQ syura. Love the ruffles.


Birthday girl yang dimake-upkan oleh cikgu.


Birthday banner hasil kerastangan ibu.


Rainbow Cake yang sangat yummy.


Kakak Ayra yang sangat happy sampai dia suapkan ibu walaupun tak diminta. Thanx to cikgu2 TCMB yang bantu surprisekan Kakak Ayra.

Happy 5th Birthday Kakak...
Ibu, Abah dan Adik Azri sayang kakak...
Sayang sangat-sangat...
Semoga Kakak jadi anak yang solehah dan semoga sentiasa dirahmati Allah....

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails