Friday, July 01, 2011

TIRAMISU PERTAMAKU PT.2

Dalam entri sblom nih aku dah dedahkan rupa sisi tiramisu pertamaku. Dan dalam entri nih, aku nak tunjuk rupa keratan rentas tiramisu pertamaku nih.

Amacam? Ada meleleh liur tak? Hehehehe, rasanya sangat sedap. Kek coklat yang dimandikan dengan curahan air nescafe sangat ngan dengan rasa cream cheese yang tak berapa masin dan tak berapa manis tu. Suku kek tu aku makan dengan ayra. Suku lagi aku bagi kat SIL. Tinggallah setengah yang kat atas tu. Ambiklah kalau korang nak rasa ;-)

pssst: "kek tak jadi" tu masih berbaki, silap haribulan arini akan aku buat tiramisu lagi. hehehe nak ke????

4 comments:

  1. sedapnya kakrose...terleleh tgk:)

    ReplyDelete
  2. @bbreena81

    arinih dah tinggai suku...ptg nih licin la tu...

    ReplyDelete
  3. @Bionic women

    boleh...ros pun ambik resipi org, nanti nak mtk izin dgn tuan punya resipi then ros paste kat sini k...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails