Wednesday, November 03, 2010

REZEKI DI KALA BANJIR

Alhamdulillah, di kala kami sekeluarga kesedihan sebab rumah ditenggelami air (termasuk rumah mama aku di jitra) aku dapat kabar gembira dari Ummi Anas yang ayra menang Cute Muslim & Muslimah Contest anjuran blog beliau.

Ayra dapat tempat ketiga untuk kategori 1B. Tahniah jugak untuk pemenang2 yang lain dan jutaan terima kasih buat juri yang pilih ayra sebagai pemenang.

Klik sini utk info penuh tentang pemenang Cute Muslim & Muslimah Contest.

pssst: rumah aku air blm surut lagi. masih di paras betis. alhamdulillah sebab air tak cecah tilam coz byk barang yg aku letak atas katil. rumah mama di jitra dah surut, dah bleh balik cuci rumah. tima kasih utk semua blogger yg bertanya kabar thru sms atau blog atau FB, aku tak dpt nak balas satu persatu. yang penting kami sekeluarga selamat.

2 comments:

  1. tahniah Ayra..comel bergaya dgn beg tu. nak gi ngaji quran yer sayang.. bagus :)

    ReplyDelete
  2. @ibu_Arifa

    tima kasih aunty min... beg tu beg yg ibu ayra menang GA... rezeki ayra, alhamdulillah... time nih ayra nak gi umah maktok... dlm beg tu ada pampers n sehelai baju spare *wink* in case terbocor, heheheh...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails