Tuesday, March 10, 2009

MERAJUK


Suppose aku kat KL sampai ahad coz conference tu 6-8 Mac...
Tapi Sabtu ptg dah ambik tiket balik jitra...
Rindu sgt..
Sepanjang cik kecik tu duduk ngan mama, dia ok...
X buat perangai langsung...
Masa aku sampai rumah pun dia ok lagi, main mcm biasa...
Tapi...
Start dari bgn tido ari ahad, dia asyik merengek...
Jgn la sesapa nak ambik dukung or main dgn dia...
Volumenya akan makin kuat...
Sebab terlalu nangis, 3,4 jugak muntah...
Nak dimandikan, dibasuh b***k pun xmau...
Xmau lepas dari dukungan aku...
Even abah dia sendiri pun dia xmau...
Tok ayah yg sblom nih dia nak sgt2 pun dah x dilayannya...
Dia cuma nak ibu dia yg tinggai dia 2 ari 1 mlm...
Aku ambik keputusan, bwk dia gi jejln....
Just aku, en abu dan dia...
Gi Star Parade, window shopping, main2 kat playground...
Mlmnya, dia trus tido keletihan...
Alhamdulillah, dpt jugak aku pujuk dia yg merajuk....
Mcm serik je nak tinggalkan dia lagi...
Tapi bulan 6 nih insyaallah akan ke Melaka plak...
Nak kena bawak la jwbnya...

2 comments:

  1. huhuhu sadis kan kalo nk kena tinggalkan diong nih....

    pastuh ayra dah back in action balik ke still nk mama die jek lagi??

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah dah ok...
    bebudak nih pun pandai main psiko dgn kita...
    kena cover balik masa dgn dia, belikan toys, main2... ok la dia...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails