Thursday, May 03, 2007

CUTI-CUTI MESIA aka 2ND HONEYMOON.....

Dari Perlis sampai ke Melaka, dari Melaka ke N.9, dari N.9 ke KL, dari KL ke Ipoh, dari Ipoh ke Jitra, Dari Jitra ke Kangar. Fuhhhh, banyak btol tempat aku jelajah. Sampaikan meter mileage kereta menunjukkan angka 1625. Cuti-cuti Malaysia la katakan, merangkap 2nd honeymoon kami. Asalnya cuma nak attend majlis nikah Wid dan Ejam kat Kuala Klawang (congrats to both of them), last-last jadi acara menziarah rumah sedara-mara (amalan biasa bagi pengantin baru). Sempat round KL dengan LRT--->berdating. Dulu masa bercinta tak sempat nak dating kat KL, so cover balik la. Mintak maaf bebanyak to sedara-mara yang kami tak sempat singgah. Kalau boleh, semua nak pegi tapi masa limited sangat. On the way balik, singgah kat Bukit Merah. Jumpa Paksu Zul yang bercuti kat situ. Alang-alang ada situ, kami dating lagi :-) 1st time gi Bukit Merah.

Trip kali nih memang best. Enjoy sgt, maklumlah 1st time berjalan dgn suami (tak termasuk honeymoon aritu). Abang, thanx coz sudi ikut dan melayan karenah isteri abang yang sorang nih. Luv u very much!!!

*Lepas balik dari bercuti, trus aku kena tinggal lagi. Abu kena attend course kat SP sampai ahad nih. Aduhhh MPK, letih aa kalau camnih...

1 comment:

  1. Anonymous8:38 AM

    This is great info to know.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails