Monday, April 16, 2007

DEMAM RINDU KER....???

Aku demam, selesema, batuk dan sakit tekak. Satu pakej yang lengkap. MIL aku dah banyak kali suh aku gi ambik ubat, nak tau apa yang aku jawab tiap kali disuruh... "xpalah mak, ok lagi ni... nanti kalau melarat, ros p ambik ubat." Ptg tadi aku diusik oleh FIL. Dia kata " kalau segan nak p jitra (tempat kursus abu) sorang, kami bleh teman..." hehehehe, mendalam btol ayat bapak mentua aku nih. Bapak mentua aku nih mcm tau2 ja yang aku memang rindukan abu (tapi demam nih bukan demam rindu aaa). Biasa la, dia lebih dulu makin garam. Mana taknya, baru sebulan kawen dah kena tinggal. Kalau sehari dua takpa jugak, nih dua minggu lebih. Aduhhhh, lama gilest. Rinduku makin hari makin berbunga, berbuah dan akhirnya ranum.... Dengar kata jumaat nih diorg bleh blk bercuti coz BTN yang dikatakan di'combine'kan dgn Induksi tu x jadi buat. Kalu btol bagai dikata, alhamdulillah la jawabnya. Terubat rindu aku :-)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails