Tuesday, July 25, 2006

I KNOW WUT I DID LAST NIGHT.....

Masalah minggu lepas dah makin reda, tapi still macam x brapa ok gak. Hope tak takes too much time. Really missed our time together.


Semalam aku kena stay back kat ofis, kol 12 baru balik. Ala-ala cinderella plak. Bukan stay sesorg, ada lagi 4 opismet stay sesama. Semuanya gara-gara nak siapkan bajet reviu utk setgh tahun pertama yang akan bakal dibentangkan oleh our COO di depan BOD. Puasa la bersengkang mata nak siapkan slide2 yang patut serta copy2 yang perlu. At last, siap gak keja.


First time aku balik umah lepas kol 12 sesorang. Pecut je keta, kepala ingat nak sampai umah ja. Tiba-tiba.... kat satu jalan tu lampu jalan x ON, agak gelap la. Tengah aku sedap tekan pedal minyak, aku ternampak kelibat sekor makhluk Allah nak melintas. Aku bajet menatang (loghat Utara pekat) tu sempat la lintas tapi tiba-tiba dia buat u-turn... "debak-debuk" (bunyi tayar keta aku terhentak kat jalan yg x rata). Issshhhh.....kena ke menatang nih? Aku x salah, aku x nampak. Apesal TNB x pasang lampu jalan. Kalau tak, mesti aku nampak menatang tu nak lalu..


Semalaman aku teringatkan menatang yang tak berdosa tu. Pagi nih aku ambik keputusan nak tengok tempat kejadian. Sah, memang aku dah menggilis menatang tu....Dalam hati aku, aku x salah...aku x nampak... Tapi nak buat camana kan...dah sampai ajal...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails