Thursday, September 01, 2005

BALIK KAMPUNG.....

Yesss, masa yang ditunggu-tunggu dah tiba. Akhirnya cuti semester, maklumlah sem nih takde banyak cuti yang panjang-panjang yang membolehkan aku balik kampung. Mana taknya, kampung aku nun di utara semenanjung, jauh banget. Mau berakar bontot dok atas bas. Hehehehe, wutever pun memang best bila sampai time nih. Kali nih trip balik kampung aku 2nd last sebelum aku menamatkan pengajian (insyaAllah). Last sekali terus angkut sumer barang aa, pastu konvo plak baru kembali ke Bumi bersejarah nih. Mudah-mudahan aku dipanjangkan umur, dapat aku naik pentas masa konvo nanti.

Image hosted by Photobucket.com

Malam nih naik bas, VIP seat lagi. Doakan aku selamat sampai dan selamat kembali. Insyaallah next week aku kembali ke tanah Hang Tuah nih. Hmmmmm, bestnya dapat balik kampung. Dapat jumpa orang-orang tersayang, dapat makan masakan mama, dapat main dengan anak-anak ngasuh mama, dapat ngusik nana, dapat gi jejalan ngan si dia dan macam-macam ada kat sana. Pendek kata, memang cukup segalanya.

Wutever pun, yang ditinggalkan di sini tak dilupa. Apa yang ditinggalkan di sini, hanya sementara. Cuti, cuti jugak. PSM jangan lupa, masa depan tu. Oklah, nanti balik aku ceta program kat kampung ok. Jaga diri semua yang kat sini, aku sayang korang semua...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails