Wednesday, August 03, 2005

BUAH HATI AKU SAKIT.....

Sedihnyer, 'buah hati' aku sakit. Dalam 2,3 minggu lepas lagi memang dah poblem skit2. Biler nak ON jer dier suh press F1 la, press enter la. Rasanya salah aku gak, aku terdelete file system masa aku delete file atau program yang aku dah x pakai dalam dier. Semalam dier makin teruk, siap suh insert boot disk dan takleh nak ON langsung.

Aku sayang sangat kat dier, w'pun dier slow, lambat, lembab dan sewaktu dengannya, dierlah yang banyak tolong aku start dari aku mula blajar kat sini. hampir 4 thn aku bersama dengan dier. W'pun dier cuma mempunyai processor PENTIUM III 450MHz, aku cukup berbangga dengan laptop aku yang satu nih. RAM dier aku dah tambah, laju ler skit. W'pun x selaju org lain. Sekarang nih ejam merangkap bf roomate aku tengah tengokkan 'buah hati' aku tu. Aku doakan semoga dier cepat sembuh. Yang paling penting, banyak gambar2 dari aku semester lepas ada dlm tu termasuk software PSM aku. Sayang, semoga cepat sembuh yer...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails