Wednesday, March 23, 2005

CUTI TIME!!!!

aku baru jer blk dari melaka sentral, gi beli tiket bas nak blk kg ngan cik nah....kitorg blk mlm nih, bas kol 9.30....VIP seat lagi...start naik VIP, asyik nak VIP jer....rasanya aku ngan cik nah yg paling last balik sebab cheedah dah selamat sampai, yang lain dah mula berangkat....huhuhuhu sedih plak rasanya....tapi takpe, kita jumpa lagi kan...sebelum balik, semua aku dah setelkan....dah bincang ngan pn aida, bila nak dtg kolej proceed akunyer PSM...juz tunggu sms dari dia....dah antar blk buku FACTS yg pn aida pinjamkan kat aku utk fotostat...
blk cuti nih, aku kena concentrate utk 2 benda...first, kena study PSM aku...second, kena study utk MUET aku...itu x termasuk perkara wajib yang aku perlu buat utk org2 tersyg kat sana la....tapi, thanx to pn aida...PSM 1 aku boleh dikatakan ok la...kita teruskan projek nih yer puan...supervisor aku nih, 'kecil2 cili api'...
hmmmm....rasanya blog nih x akan diupdate sehingga aku kembali ke bumi melaka coz kat rumah aku takde internet...melainkan aku dpt pujuk papa pasang streamyx kat rmh....tgk la camana....jumpa lagi dlm bulan mei atau jun nanti....muuuahhhhssss, luv u all....

Image hosted by Photobucket.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails