Thursday, January 27, 2011

"HEEL" : HADIAH UNTUK PESERTA TEKA-TEKI TEKA-TEKUK @CERITA-CERITI IBU AYRA

Memula nak mintak maaf buat semua peserta yang join Teka-Teki Teka-Tekuk @Cerita-Ceriti Ibu Ayra merangkap yang akan menerima hadiah comel dari aku sebab urusan hadiah yang blom selesai. Buat makluman korang, aku dah beli hadiahnya dan korang semua akan menerima 'kasut tinggi'.
Amacam? Korang suka tak? Haaa! ada yang tak pakai heels? Alamak, macam mana nih? Aku dah beli heels untuk korang. Aiseymen.... Hmmmm......

Hehehehe, actually aku dah belikan heels yang semua orang boleh pakai. Tak kira yang suka pakai 'heels' atau tak. Sebenarnya, aku dah belikan korang keychain berbentuk 'heels' untuk kesepuluh peserta yang bertuah tu. Dan keychain yang akan korang dapat adalah seperti di bawah.

Amacam? ok tak? Hadiah kecik comey je tapi yang penting ikhlas dari aku. Aku pilih keychain nih sebab korang boleh letak kat kunci rumah/kunci kereta/kunci ofis atau apa2 saja kunci dan keychain nih akan ikut korang ke mana saja. Dan aku harap bila korang tengok keychain nih, korang akan ingat aku.

Warna korang takleh pilih sebab aku akan letak dalam envelope secara random. Dan bagi aku sket masa untuk proses pengeposan. Harap korang suka. Sebab aku sangat suka!

Nak tengok sapa yang akan dapat heels comey kat atas tu? Klik SINI.

pssst: kalau korang perasan kat gambar keychain tu, ada lebih dari 10. Aku plan nak buat satu GA yang simple. Ada sesapa nak join ke?

3 comments:

  1. comelnyer...
    tak sabar nak dapat hadiah tue..
    heheh..

    ReplyDelete
  2. hehehe....sabar ye nanakimie n cutemum...nanti akan sampai ke peti surat rumah korang...makasih sudi join...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails